piątek, 16 lutego 2018

Scrap inspirowany mapką | Tores

Moja praca na nasze aktualne wyzwanie z mapką to LO czyli layout, zwany też scrapem - duża forma scrapbookingowa (przeważnie karta 30x30 cm) ze zdjęciem/zdjęciami i ozdobnym układem elementów. Tym razem bardzo ściśle trzymałam się mapki i w efekcie praca jest dość uboga w dodatki, co jednak współgra z graficzną prostotą wykorzystanych papierów (świetny zestaw "Alice in Candy Land") i daje w sumie pogodny, przestrzenny projekt.
  

Ponieważ części składowych pracy jest niewiele, każda z nich jest istotna, dlatego aby wyróżnić poszczególne papierowe elementy podkreśliłam brzegi każdego z nich czarnym cienkopisem, wykonując nierówne zygzaczki i kółka. W taki sam sposób został obramowany cały skrap, dzięki czemu projet wygląda spójnie. Małe kółeczka na obramowaniach wypełniłam białym pisakiem, którym pokolorowałam też tekturkowy napis, żeby lepiej kolorystycznie pasował do całości. 
  
  
Ten nieskomplikowany skrap pokazuje, że czasem wystarczą naprawdę najprostsze rzeczy, takie jak papier i pisaki, żeby stworzyć całkiem spory projekt. 

pozdrawiam
Tores
http://warsztat.pucia.pl/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   

A jeśli macie ochotę dołączyć do naszego wyzwanie, to zapraszamy tutaj:

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-mapka.html

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz