czwartek, 18 stycznia 2018

Ukwiecona kopertówka | Dorota

Witajcie!
Dziś inspiruję Was uroczą kopertówką z ręcznie wykonanym kwieciem w stylu maków. Od świąt trzyma mnie faza na "eko", nic więc dziwnego, że zestaw papierów Piątek Trzynastego - Serendipity White skradł moje serce i nie znika z mojego craftowego kącika. Jednak tym razem nabrałam wielkiej ochoty na jakiś mocny akcent, który ożywił mi te brązy i biele. Dlatego w rękach zakwitły mi maki z papieru czerpanego.


Jak wspominałam bazą kopertówki jest papier Piątku Trzynastego w cudowne białe kropeczki. Brzeg koperty zdobi papier czerpany, koronka, sznurek i kwiaty.
  

Maki wykonałam z papieru czerpanego, na maksa nasączonego czerwoną ecoliną. Brzegi delikatnie pociągnęłam czarnym tuszem. W środek wkleiłam biżuteryjną końcówkę. Pomiędzy kwiaty powciskałam płatki hortensji.
  

pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz