poniedziałek, 20 listopada 2017

Świąteczna skarpetka | Krysia

Witajcie Kochani,
Przygotowałam dla Was moją wizję „skarpetki”. Niestety, nie mogłam się zdecydować na kolory, więc postanowiłam ozdobić jedną skarpetkę, ale w dwóch różnych „odsłonach”. Z jednej strony są to świąteczne kolory widziane w domu np. przy kominku, a z drugiej takie typowo zimowe, które chcielibyśmy widzieć za oknem.

Pomalowałam skarpetkę farbą metaliczną - złotą i srebrną, nałożyłam preparat do spękań, a następnie farbę akrylową. Na „zimowej” tronie skarpety nastemplowałam trochę śnieżynek srebrnym tuszem. Poinsecje z foamiranu wykonałam za pomocą wykrojnika, ułożyłam je na gałązkach, które wcześniej „wymalowałam” sztucznym śniegiem. Na końcu „pobrokaciłam” tu i ówdzie dla  uzyskania blasku.



   
 


pozdrawiam
Krysia
http://krychulowo.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobny wykrojnik:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz