poniedziałek, 24 lipca 2017

Plażowy art journal | Justyna

Witajcie ;)
Dzisiaj chciałam Wam przybliżyć mój wpis do art journala, który przygotowałam na nasze wakacyjne wyzwanie "Smażing - plażing". Wybrałam oczywiście zdjęcie z wakacyjnego plażowania.
  
   
Tło przed kolorowaniem zagruntowałam gesso i przez maskę nałożyłam pastę strukturalną.  Przeniosłam na papier kolory ze zdjęcia. Wykorzystałam do tego ecoliny, które nakładałam warstwowo pędzlem i delikatnie mieszałam ze sobą. Uzyskałam fajny, przenikający się efekt.
 

Żeby dodatkowo urozmaicić tło, tuszami distress w zbliżonych kolorach, naniosłam wzór stempla a potem dodałam stemplowanie tuszem czarnym. Strasznie lubię ten efekt, bez czarnego koloru moje wpisy wydają mi się puste.
  
  
Pod zdjęciem umieściłam skrawki papieru i dodałam kilka elementów, które fajnie uzupełniły całość. Na drugiej stronie przykleiłam napis wycięty z etykiety (tradycyjnie już :) ) i gotowe :)
  
   
Wpis wyszedł mega kolorowy :) energetyczny ... jak na lato przystało.
Miłego dnia
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz